torsdag 14 juni 2012

Högholmen




En dag på höghomen med storasyster och lillebror. Vi for till högholmen idag eftersom familjecentret skulle fara dit på utfärd idag och jag tänkte det sku vara kul att träffa lite andra mammor och barn. Men gruppen var fånigt liten, men helt roligt var det ändå.
På högholmen såg vi en hel del djur men lejonet och tigern gjorde nog störst intryck på mig och storasyster. Hästarna var också jätte häftiga enligt storasyster, som om hon inte skulle se såna varje dag...
Lillebror sov nästan genom hela utflykten, vilket passade bara bra.


Fast visst e det synd om en del av djuren där. Som tigern på bilden. Den var uppenbart stressad. Det var också jätte kungsörnarna som blev retade av måsar.
Lite gjorde jag såklart bort mig då jag högt förklarade för storasyster om tigern som låg i gräset och sov. En dam bredvid rätta till mig och sa att det nog är en lejon hona vi tittar på. Nå nu visste jag ju det, men i min iver kalla jag den tiger:)



Tigern:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar