torsdag 7 juni 2012

Bara en bild

Är jätte trött idag och orkar inte alls skriva nåt smarrigt. Här är en bild på två små som väntar på att pappan skall komma hem.




Och det här fatet hittade jag i källaren och tänkte plantera några pelargoner (tantblommor) i det. Min mosters man har lagat ett hål i det idag så vattnet skall rinna ut. Nu är bara frågan, borde jag måla det???




Trots att jag är trött idag, måst jag skryta med att jag orkade baka lite semlor till morgonmålet i morgon. Det var lite måste, då vi inte hade nåt bröd. I och för sig är semlor helt ur enkla att göra, det är bara det där med att komma igång...




3 kommentarer:

  1. Härligt med färska och hembakade semlor genast på morgonen! Och fatet är charmigt utan målning. Dessutom slipper du lättare genom att låta det vara som det är.. ;-) En tantblomma (som jag också köpt till balkongen by the way) och t.ex. lite murgröna i, och det är hur snyggt som helst! ;-)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker åxå du ska köra på "inte måla". Jag älskar de där som de är. Kul att få se in i ditt liv lite åxå :) Kram på er alla!

    SvaraRadera
  3. Neej, måla inte :)
    h. En som har målat hela dagen och orkar alltså inte blogga alls...

    SvaraRadera