söndag 2 december 2012

Kivoga PiPån

PiPå är märket på virkade mössor som är så otroligt fina och som jag älskar. De är gjorda av Johanna som är en kompis till mig. Varje PiPå är unik och hon har virkat dem själv. Jätte fina. Kolla in hennes hemsida http://www.pipabyjohanna.fi/.
I dag var vi, jag, storasyster och mommo, på glögg och försäljningstillfälle hos Johanna och både jag och storasyster fick var sin PiPå i lillajulsklapp av mommo. Svårt var det att välja för det fanns så många fina, men till slut så hittade vi nog de bästa.


Storasysters ljuvliga rosa PiPå. Är nog lite avis, men den svarta med röd tofs som jag valde är kanske lite mera stilig och fullvuxen. Kanske jag på våren måste skaffa mig en rosig en, har dock redan tre så kanske jag måste vänta lite längre förrän jag köper en fjärde. PiPån är beroendeframkallande...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar