torsdag 13 december 2012

Lillebror lär sig gå...

Idag tog lillebror ett stort steg framåt. Steg är rätta ordet för han släppte taget om soffan där han stod och gick iväg. Ca 1 meter kom han framåt, sen satte han sig ner och fortsatt krypandes. Jag tror inte han hiffade vad det var han gjorde. Det bara hände...

Nu är julkorten på posten. Vi höll på att glömma dem. Idag fick man ännu skicka dem med 60 sents frimärke i morgon kostar det 80. Mannen sprang iväg till postlådan som ligger ner för backen och runt knuten, dvs. nära. I går fick vi iväg lillebrors tack kort, så nu är alla kort iväg skickade. Nu i väntan på julkort i postluckan. Ett har vi redan fått. Jag lagade i går en "tavla" för julkorten. Det är en styrox skiva som jag täckte med ett tyg med julgubbe motiv och så hängde jag den upp på väggen. Nu kan vi med stift sätta upp alla julkort vi får på tavlan.


Vintern är här!! Jag fick lite egentid i dag och for till stallet. Vackert!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar