fredag 7 december 2012

Mera julbilder




I dag har jag varit med barnen och ta lite mera julfoton. Vi ville bli av med en barnvagn som stått oanvänd redan en längre tid. Jag gav den till en väninna och som tack for vi till henne och hon hjälpte att ta bilder på barnen. Hon har ett så fint julpyntat hem och massor rekvisita så det blev några riktigt bra bilder. Men igen ville inte barnen vara stilla en sekund, det var lite jobbigt och tog längre än tänkt så vi hann tyvärr inte utnyttja all fin rekvisita.
Nu väntar jag i spänning på att få se bilderna på datorskärmen. Om ett foto skulle vara så att båda barnen är skarpa och glada på en gång är jag mer än nöjd.

På kvällen provade jag skor. Alltså hemma och gamla skor. Jag har ju varit borta från arbetslivet ( och festande ) så länge nu, att jag glömt bort hur ljuvliga skor jag äger och har.
Storasyster hittade sina favoriter hon med...jag misstänker att grannarna under oss hatar oss i smyg.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar