torsdag 8 november 2012

På rådgivningen

Vi var på rådgivningen i dag. Inte är det många besök på rådgivningen med det andra barnet inte. Jag tycker det är roligt att få veta längd och vikt, men annars så är besöken inte så extra. Om vi sku ha problem, så jo då skulle besöken vara jätte viktiga och jag hoppas att de som har problem får gå på extra besök, vilket jag tvivlar. Förra gången vi var där var lillebror 6 mån, nu är han 8 och nästa gång blir först om 4 månader, då han fyller 1 år. Jag har träffat vår egen rådgivningstant (får man säga så??) två gånger med lillebror, alla andra gånger har det varit någon annan, en vikarie, en "stresshjälp" eller som idag en vikarie till en vikarie som till på köpet ännu var studerande. Hon var i och för sig jätte trevlig och duktig, men lite haltande är nog systemet.
Lillebrors mått: 74 cm och 9.2 kg



En lämplig stödstång för en minimänniska.

På vägen hem reflekterade jag över hur roisigt det ser ut på Stora robersgatan... Vart annat ställe var stängt och lokalerna vid gatan tomma.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar