onsdag 26 september 2012

På Irland




Jag försöker få nåt skrivet men det finns bara ingen tid och då det finns tid finns det varken nät eller ork. Nu är vi, jag och barnen och min mamma och hälsar på min moster och hennes familj och våra "hästhalvor" på Irland. I mitt tycke världens vackraste och trevligaste land. Fast det är antagligen för att jag är hästgalen och det här är hästarnas paradis, med grönt gräs året om och stora fina grässlätter över allt.
Vi kom hit igår. Flygningen gick jätte bra. Ammade lillebror både på stigningen (månne det heter så??) och vid landningen. Så inget problem med öronen. Han ta lite stress över det då han har hosta och lite snuva.
Tidsskillnaden är lite irriterande. I dag vaknade vi klockan 5, trots att jag drog ut på nattandet till 23 finsk tid. Nu får jag önska och hoppas att vi ens skulle få sova lite längre i morgon, för 5 är helt för tidigt för mig.

2 kommentarer:

  1. Va härligt! Jag ska nog nån gång ta mig till Irland har jag bestämt. Va skönt att de gick bra med flygningen. Ha de skönt! Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du måste absolut åka hit någon gång. Är säker på att du skulle tycka om landet här är så grönt och vackert.
      Kram

      Radera