onsdag 26 september 2012

Min kusin är pop

Oj vad vi gillar min kusin. Han bor här hemma på gården och jobbar med olika saker här. Jobb finns här så det räcker. Både storasyster och lillebror tycker han är jätte rolig att vara med. Storasyster följer honom som en skugga och skulle vilja hjälpa med allt han gör. Mata hästar, mocka ut och hämta mat. Också lillebror tycker min kusin är super och leker gärna med honom på golvet i köket.


En liten hjälpreda!!

I dag var vi till den bästa hästbutiken någonsin. Horsewares stora butik i Dandulk. Vägen dit är trevlig för man ser en hel del Irland och butiken är trevlig för där finns allt en ryttare kan behöva. Som tex en sadel...





2 kommentarer:

  1. hälsa Lela o Sebi! o njt av irland de e nog helt ljuvligt där!! h, jessica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej. Jo jag skall hälsa dem. Jag tror jag vet vilken Jessica du är. Roligt att du hittat hit:)

      Radera