söndag 24 mars 2013

Många långa dagar...

Långa och intensiva dagar. I mitten på förra veckan fick vi besök av en god vän. Vi for ut till det nya hemmet och funderade på inredning och färger. Nästa dag hängde jag med på skumppa till en klädbutik. Priserna var så pass saftiga så vi koncentrerade oss mera på att dricka och äta lite snacks och diskutera heminredning, himla över en del andra kunders förskräckliga klädstilar och försäljarnas stiletter.


Jag poserar bredvid en 150 euros tröja, i min 15 euros tröja från grannbutiken...

Både igår och idag har mannen i huset varit och remppat i nya hemmet. Jag och barnen har båda dagarna först varit i stallet och sedan en sväng till moster på landet.


Jag och Ciora gick på långlänk idag i det underbara vårvädret. Härligt att höra det klapprande ljudet av asfalt under hovarna.


På lande fick barnen efter lunch åka kälke. Vi gick efter lite saker från vårt sommarhus. Vägen är ju inte plogad fram till huset så det var verklig träning.


Det blev så tungt så storasyster fick åka i en pulka som moster drog.

Oj så jag väntar på sommaren.

1 kommentar: