fredag 24 augusti 2012

Stolt mamma




I dag var vi, jag och barnen, hela dagen och "jobbade" på ridtävlingarna på dal. Vi höll personal café och nåt annat kan jag inte säga än att jag har ena duktiga små ungar. Inte ett ända gnäll, gråt eller klagan under hela långa dagen. Storasyster blev lite trött mot slutet av dagen, men fick en stor energiboost då pappan mitt i allt dök upp. Han har ju varit hela veckan bortrest. Nu äntligen hemma.

Lillebror blev döpt till tävlingarnas yngsta arbetare. Han red nästan hela dagen omkring i bärselen på min mage. En Manduka, världens bästa grej.


I morgon fortsätter vi jobba, jag och lillebror, för då blir storasyster hemma med pappan.

1 kommentar:

  1. En historisk bild. Femte generationen står vid ett hinder på Dal. Gamla moimi och morfar njuter av synen.

    SvaraRadera