torsdag 23 augusti 2012

Snart till stan!




Hösten är här!!

Nu börjar det vara dags att flytta in till stan. Jag förlängde ju sommaren med tre veckor och det var hur lyckat som helst. Vackert och varmt fram tills nu. I dag har det regnat hela dagen, varit rått och yllesockorna har kommit fram och gud så jag älskar yllesockor.

Far i huset har varit på atbetsresa i Kina hela veckan och jag börjar vara ganska trött på att vara ensam med barnen. Som tur kommer han hem i morgon. Barnens fammo har varit här och hjälpt mig några dagar och det har underlättat massor. För ensam med två små barn en hel vecka utan vuxet sällskap sku nog göra mig smått galen.

Storasyster talar non-stop om Mariegatan (vårt hem i stan alltså) och dagis. Det börjar vara dags att flytta till stan och på söndagen blir vi åter Hesabor. Tills dess skall jag, tillsammans med min moster, driva personal café på GP finalen i banhoppning på Dals ridstadion. Det är min ridklubb KF som arrangerar ridtävlingarna. Storasyster får eller rättare sagt måste vara med i morgon, och lillebror hela veckoslutet. Kom och se på fina hästar och säg hej om ni har vägarna förbi.

1 kommentar:

  1. Välkommen tillbaka till vardagen och storstan! Min blogg gör ett försök att återuppstå, så välkommen in och läsa! /Jenni

    SvaraRadera