lördag 12 januari 2013

Tre år i morgon

I morgon fyller min lilla flicka 3 år. Gud så tiden flyger fram. Exakt för tre år sedan låg jag i förlossningssalen, eller rättare sagt i badkaret. Det var en lång och jobbig förlossning och jag minns den som igår.
I morgon blir det lite födisfest, en liten en. Bara den närmaste familjen och några av storasysters bästa lekkompisar med familjer. Paj, kex, kaka och saft skall det bjudas på. Som tur kom fammo hit ikväll, så hon kan passa lillebror i morgon så får jag och mannen i huset något gjort. Lillebror har en ordentlig mammammamm fas och hänger och klänger på mig som en värre apa. Det är famnen som är plats nummer ett.

5 kommentarer:

  1. Stora Grattiskramar till storasyster från alla oss :)

    SvaraRadera
  2. Lite försenade grattisar till storasyster!! Kram

    SvaraRadera
  3. Tack för ett roligt kalas! Vad fint ni hade ordnat! /Anna&Co ;)

    SvaraRadera