lördag 18 maj 2013

Veckoslut

Vår familj har fått lite av en vårig veckoslutsrutin. Vi vaknar
och äter morgonmål i lägenheten men sen bär det av ut ur stan. Mannen till huset och renovera och jag och barnen via stallet ut till sommarhuset.


Något destu mera gjort här i sommarhuset får jag nog inte. Storasyster börjar vara rätt självständig men lillebror kräver full uppmärksamhet. Här finns ju stentrappor och en massa annat mera och mindre farligt för en mega aktiv ett åring.
Jag har turen att ha världens bästa mamma och moster som kommit till stallet och sett efter barnen medan jag rider.


Det sker stora förändringar i mitt och familjens liv. Jag skall börja jobba om två veckor. Därav har och blir också bloggen mera sällan uppdaterad. Det finns så mycket att göra, inte minst med tanke på flytten, under de kommande två veckorna. Lite känns det som om jag måste leva fullt ut nu. Jag sku ju vilja hinna med en hel del, träffa kompisar, gå till Kiasma ( har ju planerat det ända sedan jag blev hemma med storasyster...), fixa gardiner till huset och en hel del annat.
Nu har jag också köpt en bil. Det blev en begagnad Opel Meriva. Känns jätte bra och hoppas den också är bra. Snart skall den ju börja brumma från Borgå/Sibbo till Esbo ett antal dagar i veckan.

1 kommentar:

  1. It's really a nice and helpful piece of information. I am satisfied that you shared this helpful info with us. Please stay us informed like this. Thanks for sharing.

    Also visit my web site - homepage

    SvaraRadera